Show simple item record

dc.contributor.authorLøken, K.H.
dc.contributor.authorBjørgen, Dagfinn
dc.contributor.authorKaspersen, B.
dc.contributor.authorWesterlund, H.
dc.coverage.spatialStange
dc.date.accessioned2017-06-07T12:32:30Z
dc.date.available2017-06-07T12:32:30Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationLøken, K.H., Bjørgen, D., Kaspersen, B. & Westerlund, H. (2006) Undring og Dialog: hvordan kan brukerundersøkelser være et verktøy for å involvere brukere og deres organisasjoner i kvalitetsutvikling av tjenester i en kommune?, i Rådet for psykisk helse (red.). Rådet for psykisk helse.
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2444814
dc.descriptionRapporten beskriver arbeid i Stange kommune, og tar opp hvordan brukerundersøkelser kan være et verktøy for å involvere brukere og deres organisasjoner i kvalitetsutvikling av tjenester i kommunen.
dc.description.abstractBrukerundersøkelser kan være et godt verktøy for å involvere brukere og deres organisasjoner i kvalitetsutviklingen av tjenester i kommuner.
dc.description.sponsorshipRådet for psykisk helse
dc.language.isonor
dc.relation.urihttp://www.psykiskhelse.no/
dc.subjectkvalitetsutvikling
dc.subjectStange kommune
dc.subjectbrukerundersøkelser
dc.subjectmental helse
dc.subjectbrukerorganisasjoner
dc.subjecttjenesteutvikling
dc.subjectkommuner
dc.subjectkommunale tjenester
dc.subjectdialog
dc.subjectundring
dc.subjectkvalitet
dc.subjectkvalitetsutvikling
dc.titleUndring og Dialog. Hvordan kan brukerundersøkelser være et verktøy for å involvere brukere og deres organisasjoner i kvalitetsutvikling av tjenester i en kommune? I Rådet for psykisk helse (red.), Rådet for psykisk helse
dc.typeReport
dc.rights.holderKårhild Musom Løken, prosjektleder/ Rådet for psykisk helse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record