Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSundfør, Bengt
dc.coverage.spatialBergen
dc.date.accessioned2017-06-07T12:32:26Z
dc.date.available2017-06-07T12:32:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationSundfør, B. (2011) På skolebenken–i forskerskolen. Tidsskrift for Psykisk Helsearbeid, 8, s. 82-86.
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2444788
dc.descriptionArtikkelen handler om medforskning, beskrevet av en medforsker.
dc.description.abstractForfatteren forteller om noen eksempler på forskningsprosjekter med medforskning som han selv har vært med på. Han beskriver prosjektene og erfaringer med disse. Han reflekterer også over hvilke muligheter og utfordringer det kan være å inkludere brukere i forskning.
dc.language.isonor
dc.relation.urihttps://www.idunn.no/tph
dc.subjectbrukermedvirkning
dc.subjectmedforskning
dc.subjectbrukergrupper
dc.subjectmedforskere
dc.subjectforskerrolle
dc.subjectstigma
dc.subjectdiskriminering
dc.subjectkunnskapsutvikling
dc.subjectmarginaliserte grupper
dc.subjectbrukererfaringer
dc.subjectMoodNet
dc.subjectForskerskolen
dc.titlePå skolebenken- i forskerskolen
dc.typeJournal article
dc.rights.holderBengt Sundfør
dc.source.volume8
dc.source.journalTidsskrift for psykisk helsearbeid
dc.source.issue1
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18261/ISSN1504-3010-2011-01-11
dc.description.localcodemåsjekkes


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel