• Bruker spør bruker om ACT. En undersøkelse om brukeres erfaringer med tilbudet fra ACT-team 

      Heiervang, Kristin Sverdvik; Westerlund, H.; Bjørgen, Dagfinn; Lofthus, A.-M.; Lauveng, A.; Ruud, Torleif (Report, 2014)
      Forskningsbasert evaluering av ACT- modellen i norsk sammenheng. Studien gir ny kunnskap om 76 brukeres tilfredshet og erfaringer med ACT- modellen, deres viktigste relasjoner i teamet og deres opplevelse av sin egen ...
    • Bruker Spør Bruker. Ålesund kommune 

      Westerlund, H.; Bjørgen, Dagfinn (Research report, 2007)
      Kvalitativ analyse av brukernes tilbakemeldinger på helsetjenestene. Bruker Spør Bruker består av 6 trinn: 1) Utarbeiding av problemstillinger for evaluering i samarbeid med den tjenesten som har bestilt evalueringen. 2) ...
    • Hvordan beskriver brukere av psykiske helse- og sosialtjenester et godt tjenestetilbud? 

      Steinsbekk, Aslak; Westerlund, H.; Bjørgen, Dagfinn; Rise, Marit Bye (Journal article, 2013)
      Brukere av helse- og sosialtjenester og fagpersonene som leverer disse tjenestene kan ha forskjelllig oppfatninger om hva god kvalitet er. Dette er en analyse av Bruker spør Bruker- undersøkelser i psykisk helse- og ...