dc.contributor.author | Krogsæter, O. | |
dc.date.accessioned | 2017-10-17T07:18:08Z | |
dc.date.available | 2017-10-17T07:18:08Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Krogsæter, O. (2015). Betydning av opplæring i brukarinvolvert forsking - Kunnskap frå Storbritannia, Italia og Norge. Tidsskrift for Psykisk Helsearbeid, 11(01), 18-26. | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2460475 | |
dc.description.abstract | Erfaringskunnskap er vesentleg for betring av psykiske helsetenester. Brukarinvolvert forsking kan bidra til slik kunnskap. Gjennom ein litteraturstudie er målet med denne artikkelen å få meir kunnskap om opplæring i brukarinvolvert forsking i Storbritannia, Italia og Norge. Opplæring vert sett i relasjon til korleis brukarinvolvert forsking har utvikla seg, og kva posisjon den har. I litteraturstudien kom det fram at omgrepet brukarinvolvert forsking er mangetydig, og at opplæring er i utvikling. Opplæringsprogram kan ha god effekt på psykisk helse, og kunne vera del av eit generelt helsetilbod innanfor psykisk helsetenester. | nb_NO |
dc.publisher | Tidsskrift for psykisk helsearbeid | nb_NO |
dc.subject | brukarinvolvert forsking | nb_NO |
dc.subject | opplæring | nb_NO |
dc.subject | erfaringsbasert kunnskap | nb_NO |
dc.subject | brukarforskar | nb_NO |
dc.title | Betydning av opplæring i brukarinvolvert forsking - Kunnskap frå Storbritannia, Italia og Norge | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 18-26 | nb_NO |
dc.source.volume | 11 | nb_NO |
dc.source.journal | Tidsskrift for psykisk helsearbeid | nb_NO |
dc.source.issue | 01 | nb_NO |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.18261/ISSN1504-3010-2015-01-03 | |
dc.description.localcode | måsjekkes | |