Show simple item record

dc.contributor.authorKrogsæter, O.
dc.date.accessioned2017-10-17T07:18:08Z
dc.date.available2017-10-17T07:18:08Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationKrogsæter, O. (2015). Betydning av opplæring i brukarinvolvert forsking - Kunnskap frå Storbritannia, Italia og Norge. Tidsskrift for Psykisk Helsearbeid, 11(01), 18-26.nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2460475
dc.description.abstractErfaringskunnskap er vesentleg for betring av psykiske helsetenester. Brukarinvolvert forsking kan bidra til slik kunnskap. Gjennom ein litteraturstudie er målet med denne artikkelen å få meir kunnskap om opplæring i brukarinvolvert forsking i Storbritannia, Italia og Norge. Opplæring vert sett i relasjon til korleis brukarinvolvert forsking har utvikla seg, og kva posisjon den har. I litteraturstudien kom det fram at omgrepet brukarinvolvert forsking er mangetydig, og at opplæring er i utvikling. Opplæringsprogram kan ha god effekt på psykisk helse, og kunne vera del av eit generelt helsetilbod innanfor psykisk helsetenester.nb_NO
dc.publisherTidsskrift for psykisk helsearbeidnb_NO
dc.subjectbrukarinvolvert forskingnb_NO
dc.subjectopplæringnb_NO
dc.subjecterfaringsbasert kunnskapnb_NO
dc.subjectbrukarforskarnb_NO
dc.titleBetydning av opplæring i brukarinvolvert forsking - Kunnskap frå Storbritannia, Italia og Norgenb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.source.pagenumber18-26nb_NO
dc.source.volume11nb_NO
dc.source.journalTidsskrift for psykisk helsearbeidnb_NO
dc.source.issue01nb_NO
dc.identifier.doihttps://www.idunn.no/tph/2015/01/betydning_av_opplaering_i_brukarinvolvert_forsking_-_kunnska


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record